Summering: film 81-90
När jag sett tio nya filmer skriver jag en kort summering,
och prisar i fem kategorier de filmer som utmärkt sig på ett eller annat sätt.
The Bestest: Den gamla klassikern The Sting. Tätt följd av den nutida klassikern Inception.
The Worstest: Devil's Due. Förhelvete.
Största letdown: 300 - Rise of an Empire. Att förlita sig på enbart effekter i 1,5 timma funkar bara inte *host*michaelbay*host*.
Nytändning!: Afflicted. Gav "found footage"-genren ett litet, litet, liiiiiitet uppsving.
Listans AHA-upplevelse: Att se Inception en andra gång och fatta vad den handlar om.
Kommentarer
Trackback